GMAIL KONTU BERRIAK

Kaixo, 2 eta 3 ZIKLOetako ikasleria etxetik lan egiten jarraitu ahal izateko, ikasle guztiei gmail korporatibo bat zabaltzea onena dela erabaki dugu

Ikasle bakoitzaren Gmail-ak formato hau izango du.

Erabiltzailea: izenaabizena@etorkizunaikastola.org

Pasahitza: izenaabizena

Adibidea: Ikaslearen izen-abizena Patxi Urrutia baldin ba da, bere erabiltzailea patxiurrutia@etorkizunaikastola.org izango litzateke eta bere pasahitza patxiurrutia izango litzateke.

Gmail kontu berri hau zabaltzen duzuen lehenengo aldian, programak pasahitza aldatzea eskatuko dizue. Pasahitza berria apuntatu eta gorde mesedez.

Irakasleek Gmail kontu horretara bidaliko dizuete lanak eta zuek ere egidako lanak bueltatuko dizkiezue.

NUEVAS CUENTAS DE GMAIL

Hola, para que el alumnado de 2 y 3 CICLO pueda seguir trabajando desde casa hemos decidido que es mejor abrir un gmail corporativo a cada alumno/a.

El gmail corporativo de cada alumna/o tendrá este formato:

Usuario: izenaabizena@etorkizunaikastola.org

Contraseña: nombreapellido

Ejemplo: si el nombre y apellido del alumno es Patxi Urrutia, su usuario sería patxiurrutia@etorkizunaikastola.org y su contraseña sería patxiurrutia.

La primera vez que abráis esta nueva cuenta de Gmail, el programa os pedirá que cambiéis la contraseña. Apuntar la nueva contraseña y guardarla por favor.

Los profesores os enviarán los trabajos a Gmail y vosotros también les devolveréis los trabajos realizados.