Kaixo familiak, ikastolan hiruhilabetero, euskararen erabilpena indartzeko, EUSKARAZ BIZI KANPAINA egiten dugu eta 1go hiruhilabete honetan EUSKARALDIArekin lotu egin dugu.

Ikasturte honetan, pasa den ikasturteko konfinamendua dela eta, inoiz baino beharrezkoa ikusi dugu.

Ikasleria motibatzeko, euskararen erabilpenaren arabera, geletan hormairudiak osatu dituzte, ur botilak bete edo Argitxoaren pegatinak jarri dituzte. Kanpainaren amaieran, helburua lortu dituztenek, opariak izango dituzte !!

Kaixo familiak! En la ikastola, cada trimestre, para reforzar el uso del euskera, realizamos una campaña de EUSKARAZ BIZI y este primer trimestre ha sido durante EUSKARALDIA.

Este curso, debido al confinamiento del curso pasado, lo hemos visto más necesario que nunca.

Para motivar al alumnado, en función del uso del euskera, en las aulas se han completado murales, rellenado botellas de agua o colocado pegatinas de Argitxo. Al final de la campaña, los que hayan conseguido el objetivo, ¡¡tendrán regalos!!

Hementxe duzue ikastola osoaren komunitatearen artean EIGE-k egindako bideoa.

Aquí os dejamos el video que hemos hecho entre toda la comunidad educativa gracias al AMPA (EIGE)

eta hemen Udaletxari esker, herri osoko eskolen artean egindakoa.

y aqui el video en el que hemos participado todos los centros educativos del municipio, realizado gracias al Ayuntamiento.