Kaixo familiak! Ikasturte honetan Etorkizuna Ikastolako Guraso Elakartea, EIGE-k babestutako proeiktuen berri kontatuko dizuegu.

Kaixo familiak, compartimos con vosotras/os los proyectos que hemos podido llevar a cabo este curso gracias a la ayuda económica de nuestra asociación de padres y madres EIGE.

PATIORAKO MATERIALA

Talde egonkor guztiek patioan erabiltzeko material kutxa bana dute eta ikasleek aukeratutako materialak ere.

Cada grupo burbuja dispone de una caja con el material que el alumnado ha elegido para disfrutar en el patio.

2 eta 3 zikloetako LIBURUAK

Ikasle nagusien liburutegian, hezkidetza eta elkarbizitza bultzatzeko, liburuen azterketa egin dugu, egokiak ez zirenak kendu ditugu eta helburu horiek lortzen laguntzeko, beste batzuk erosi.

En la biblioteca del alumnado de 2 y 3 ciclo y con el objetivo de impulsar la coeducación y la convivencia, hemos retirado títulos inadecuados y hemos incorporado otros nuevos.

2 URTEKO GELARAKO EKIPAMENDUA

Ikastolako txikien gelarako, aldatzeko koltxoia, lasai egoteko puff-ak eta tatamirako espumazko bloke berriak ditugu.

En el aula de 2 años tenemos nuevo cambiador, puffs para estar de relax y nuevos bloques de espuma para el tatami.

5 urte eta 1 zikloko LIBURUTEGI BERRIA

Irakurketan lehenengo pausuak, giro atsegin eta lasaian emateko, liburutegi eremu berri bat dugu. Liburuak ere berriztu ditugu, liburutegi hezkidetzaile bat nahi dugulako.

Para ir adquiriendo el hábito de lectura en un entorno tranquilo y agradable, hemos habilitado un nuevo espacio para el alumnado de 5 años y primer ciclo. Hemos renovado los libros para trabajar la coeducación.